mandag 6. august 2012

Mer iHerb

Jeg finner jo hele tiden nye ting jeg trenger eller har lyst til å prøve. Dermed ble det plutselig 3 nye pakker å hente på postkontoret.


Peanøttsmør, Cinnamon Raisin Swirl: Peanøttsmør med kanel og rosiner. Jeg elsker kanel og rosiner, så denne traff blinken hos meg.

Endangered Species mørk sjokolade, 88% kakao: Mørk, bittersøt sjokolade. Ikke min favoritt, men grei nok.

Macro Greens superfood pulver: Siden jeg leser så mye om supermat i diverse blogger, så tenkte jeg det kunne være lurt å prøve litt grønt pulver i smoothiene mine, for å se om det kan hjelpe på energinivået. Denne var på tilbud, så da ble det den. Bestilte også en gratis prøve av en annen type.

























Nutiva White Chia-seed: Chia frø skal også være bra, sies det. Denne typen var på tilbud, så da fikk den bli med i handlekurven. De har jeg tenkt å bruke i smoothie, frokostblanding og til å lage pudding.

Raw organic food bar, cinnamon raisin: Herregud! Glem Atkins. Det blir aldri andre barer enn disse. Jeg tror faktisk jeg må gjemme dem på en plass jeg ikke ser dem hver dag, for de var farlig gode. Klissete, myke, og med en deilig smak av rosiner og kanel. Og så er de organiske og rå. Litt mye karbohydrater, men det får så være.

Stevia English Toffee: Flytende stevia med karamellsmak. Grei å ha til desserter, is og kaker. Nydelig smak!

Xyli-White tannkrem: Denne var på tilbud til $1, så da prøver vi den.


Go Raw Organic Flax Snax, pizzasmak: Disse er kjempegode. Bare så synd at det er så lite i posen, og at alt var knust til fillebiter da jeg fikk pakken.

Frontier Barbeque krydder: Dette er det beste grillkrydderet jeg har smakt. Det lukter som Heinz barbeque saus og er uten salt og sukker.

Yacon sirup: Yacon sirup skal visstnok ha en GI på 5, så da tenkte jeg at det må forsøkes. Greit å variere litt på søtningsstoff en bruker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...