tirsdag 30. april 2013

Pakker fra Vitacost

iHerb er favoritten min, og kommer alltid til å være det. Men i det siste har jeg faktisk bestilt noen pakker fra Vitacost, rett og slett fordi enkelte ting er en del billigere der og fordi de har hatt gode tilbud. Og når prisen er lavere får en jo flere ting for 200 kroner, så får det heller være at portoen er $4 mer enn hos iHerb.

Disse to pakkene har jeg nettopp vært og hentet.


Pakke 1:

Larabar Lemon, 16 stk: $16,99 (iHerb $21,84)

Nutiva Organic Shelled Hempseed: $8,99 (iHerb $12,43)

Artisana Almond Butter Squeeze Pack Organic Raw, 4 pk: $7,16


Pakke 2:

Seventh Generation Natural Dish Liquid Lemongrass and Clementine Zest: $2,80

SunFood Chocolate Cacao Paste Organic: $13,59

Source Naturals Daily Essential Enzymes, 240 kapsler: $14,43 (iHerb $21,27)


I tillegg venter jeg på pakke 3:

2 pk Navitas Naturals Organic Cacao Powder Raw Chocolate: $12,99 pr stk (iHerb $17,58)
1 pk Best Of All Raw Cashews Unsalted: $10,99
- 10% rabatt

Som du ser kan det være en del å spare, så når jeg trenger noe sjekker jeg begge steder før jeg bestiller.

Har du ikke handlet hos Vitacost før kan du registrere deg via denne linken. Da vil både du og jeg få en voucher verdt $10. Les det jeg har skrevet her før du bestiller noe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...