mandag 7. oktober 2013

Billig DHL Express frakt hos iHerb


Jeg regner med flere har lagt merke til at det er billig DHL Express frakt hos iHerb for tiden. $8 for opp til 8 pund (3,63 kg) og $1 per ekstra pund over dette. Jeg har ikke fått med meg hvor lenge tilbudet varer. Noen sier ut september, men det er der fremdeles, så her er det bare å kaste seg over pc'en og bestille tunge varer. Min første pakke kom på døren i dag. Denne gangen er det kun produkter jeg ikke har prøvd før. Kaldpresset valnøttolje ble jeg anbefalt av en bekjent å bruke på salaten. Jeg har brukt kaldpresset hempolje en stund, men prøver gjerne noe nytt. Sesamolje er kjempegodt i stir-fry. Kaldpresset den også. Disse to flaskene er i glass og veier over 2,5 kg hver. Håndsåpe med epleduft. Jeg tåler ikke å spise frukt, så jeg trøster meg med kroppspleieprodukter som lukter frukt. Eple, sitron og appelsin er favorittene. Chiafrø kjøper jeg ofte, men dette merket har jeg ikke prøvd før. Acure fuktighetskrem med Arganolje og probiotika. Jeg er spent på om den kan gjøre underverker for min knusktørre hud. Jasmin-teen var bare for å fylle opp pakken til maks vekt og pris. Man kan aldri få for mye te :)

Her er litt info hvis du ikke har bestilt fra iHerb tidligere. Bruk gjerne min rabattkode ZUL146 for å få $5 i rabatt på første bestilling. Trykker du på noen av linkene i dette innlegget havner den automatisk i handlekurven.

Litt etterpåklokskap: Vær obs på at iHerb ikke trekker fra Rewards på verdien de oppgir i fraktbrevet til DHL Express, og DHL har mye høyere avgifter enn Posten om du må betale moms. Det nytter ikke å sende dem ordrebekreftelsen og påpeke hva du faktisk har betalt heller. De står på sitt uansett hvor mye du argumenterer, og siden fakturaen kommer etter at du har tatt imot pakken, så sitter du i saksa. Så pass nøye på at totalverdien før rewards er trukket fra er under kr 200.-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...