fredag 7. februar 2014

Alternativ til potetgull


Jeg har alltid vært en potetelsker. Kokte poteter, stekte poteter, potetmos, pommes frites og potetgull har gått ned på høykant. Men etter at jeg fant ut at magen min ble bedre av å kutte ut potet, og gikk over til blomkål, sellerirot, søtpotet og andre alternativer så har ikke savnet vært så stort som jeg hadde fryktet. Jeg lot meg likevel friste til å prøve et par alternativer til potetgull, siden jeg ikke har spist det på noen år. En av søtpotet og en av cassava. Begge to falt i smak. Jeg savnet salt på søtpotet-chipsen, men det fikset jeg med litt olje og himalayasalt. Litt luft i magen fikk jeg, men det må man forvente når man ikke klarer å styre seg og spiser hele posen alene.

Her er finner du cassava (142g) og her finner du søtpotet (170g). Begge to er fri for gluten og melk. Jeg har også planer om å prøve denne varianten av cassava. Utvalget er stort, så her er det noe for enhver smak.

Registrerer du deg hos Vitacost via denne linken får både du og jeg en voucher på $10. Les det jeg har skrevet her for mer informasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...