torsdag 24. mai 2012

Enda en pakke fra iHerb


Ny pakke fra iHerb. Jeg finner hele tiden nye spennende produkter. Denne gangen ble det:

L-Glutamine: En aminosyre som visstnok skal ha en tarmtettende effekt, og er brukt i behandling av lekk tarm.

Daily Digestive Enzymes: Inneholder enzymer som skal hjelpe fordøyelsen. Tas før hvert måltid.

Atkins Endulge Caramel Nut Chew: Disse var kjempegode. Dessverre inneholder de maltitol, som jeg tydeligvis ikke tåler. Men kan du spise kunstig søtning uten å få vondt i magen, så anbefaler jeg disse.

Udo's Choice kapsler: Under halv pris av det de koster i Norge, så fra nå av kjøper jeg disse fra iHerb.


Bruk gjerne min kode ZUL146 hvis du bestiller for første gang, så får du $5 rabatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...