onsdag 2. mai 2012

Pakker fra iHerb

Nå har jeg vært på Postkontoret og hentet meg 3 pakker fra iHerb. Det er så utrolig billig i forhold til i Norge. Hver av pakkene kostet under kr 200.- før frakt. Frakten ble kun $6 pr pakke.


Aprikoskjerner skal være rike på vitamin B17, som er bra mot kreft. Alltid greit å forebygge.

Jeg driver å tester ut deodoranter uten aluminium og annet styggeskap. Denne har jeg ikke prøvd enda.

Clorofyll skal etter ryktene fungere som en innvendig deodorant. Det må prøves. Deodoranter uten aluminium er ikke like effektive som de med, så det kan være greit med litt ekstra hjelp.

Jeg kjøper kun mørk sjokolade med 85% kakao. Denne er en av mine favoritter.


Enda flere som ville prøve aprikoskjerner, så jeg bestilte en pose til.

Jeg er veldig glad i te, og en sampler-pakke er en grei måte å prøve flere sorter på.

Jeg bruker kun naturlig tannkrem. Vanligvis bruker jeg denne, men denne fikk også gode tilbakemeldinger. Jeg kjøpte den til min mor, og hun er kjempefornøyd. Kjøpte også en i reisestørrelse. Kjekt å ha.

Jeg har lenge tatt chlorella, men har aldri prøvd spirulina. Om det var klorofyll eller spirulina, eller kombinasjonen av begge, vet jeg ikke, men jeg merket effekten første dag. Og jeg var ekstremt tom for energi. Så gjenstår det å se om virkningen fortsetter.

Vaniljepuddingen kjøpte jeg kun fordi jeg var nysgjerrig på om det er den samme som vaniljepuddingen vi fikk som barn.


Stor flaske med rensegele (500ml) til en veldig billig penge. Selvsagt med helt naturlige ingredienser. Rensegele pleier å tørke ut huden min, men denne har jeg fått veldig myk hud av.

Hårfarge uten kjemikalier. Denne er hennabasert og er vel mer som en glansvask å regne. Jeg har ikke farget håret på årevis, og tenkte jeg skulle prøve et naturlig alternativ.

Av og til er det greit å ha et lite mellommåltid tilgjengelig, når man ikke har mulighet for å spise et ordentlig måltid. Barer er ikke noe jeg pleier å spise, men disse hadde få karbohydrater og er blant de bedre jeg har smakt.

Litt mer te. Grønn te med mango er nydelig. Jeg er også veldig glad i ingefærte. Denne er laget av ren ingefær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...