tirsdag 28. august 2012

Pakker i posten


Nå har jeg vært på postkontoret og hentet 4 nye pakker. Denne gangen ble det mange nye produkter og noe påfyll av gode favoritter + noen gratisprøver. Jeg regnet litt på det og fant ut at prisen ville blitt godt over det dobbelte skulle jeg kjøpt alt dette i norske butikker. Og da har jeg inkludert frakten til iHerb.

Jeg var tilfeldigvis inne på Rewards-siden min, og så til min overraskelse at noen har brukt koden min og bestilt hele 7 pakker. Kjempehyggelig overraskelse, for da blir det en fin liten provisjon på meg. Tusen takk, hvem du nå er.

Avalon Organics, Hand & Bodylotion, Lemon: God krem med nydelig sitronduft. Og uten skadelige kjemikalier. Eneste aberet var at pumpemekanismen må ha blitt skadet under frakten, for den sitter bom fast.

Nature's Gate, Tea Tree Calming Shampoo: Litt tidlig å si om denne fungerer på tørr hodebunn, men den lukter ihvertfall kjempegodt (synes jeg ihvertfall) og er veldig drøy. Den skummer såpass at jeg kun trenger en liten klatt til mitt korte hår.

Attitude, Hand Soap, Bergamot & Tangerine: Håndsåpe i økonomi-refill med sitrusduft. (Ja, jeg elsker sitrusdufter i alle varianter: sitron, appelsin, mandarin... :))

Now Foods, Chlorella, 1000 mg: Jeg har tidligere fått chlorella fra Best Effekt i posten hver tredje måned, men fant ut at det blir billigere å kjøpe fra iHerb. Og så er dagsdosen 3 piller om dagen mot 15 av Best Effekt sine. Greit når en skal på ferie.

Celestial Seasonings, Herbal Tea, True Blueberry: Nydelig og helt naturlig blåbærte. Mye smak.

Jason Natural, Brightening Apricot Scrubble: God ansiktsskrubb med deilig aprikosduft.

Source Naturals, Psyllium Husk Powder: Påfyll av fiberhusk. Jeg ble litt skuffet da jeg så boksen, for den var så mye mindre enn den jeg har pleid å kjøpe fra Gymgrossisten. Men det viste seg at denne var fylt til randen, mens den jeg hadde fra før bare hadde stor boks og lite innhold.

Raw Organic Food Bar, Cinnamon Raisin: Mine favoritt-barer som jeg alltid må ha på lager.

Purity Farms, Organic Ghee: Tidligere har jeg kjøpt vegetabilsk ghee, siden jeg ikke visste om jeg kunne bruke ghee av smør pga melkeprotein-intoleranse. Men det skal ikke være kasein i ghee, så jeg gjør et forsøk. Denne lukter og smaker mye bedre enn den vegetabilske. Minner om fløtekarameller/brunost eller noe i den dur. Mmmm!

Nature's Answer, Daily Digestive Enzymes: Påfyll av fordøyelsesenzymer. Disse er billige for tiden, så da kjøper jeg dem.

Nutiva, Organic Shelled Hempseed: Supersunn supermat. Jeg har litt i smoothiene mine, og lager hempmelk til chiagrøten min. 2 ss hempfrø og 2 dl vann blendes i noen minutter og så har du hempmelk. Siden disse er uten skall så siler jeg ikke melken. Greit å få med alle næringsstoffene.

Nutiva, Organic White Chia Seeds: Enda mer supermat. Disse lager jeg frokostgrøt av, men jeg finner nok flere oppskrifter etterhvert.

Kiss My Face Sunscreen SPF 30: Påfyll av favoritt-solkremen min.

Navitas Naturals, Cacao Paste: Har sett så mange oppskrifter som inneholder denne, så jeg måtte bare bestille. Jeg får hangover selv av sjokolade med 85% kakao, så kanskje det fungerer bedre å lage selv helt uten sukker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...