søndag 30. juni 2013

Matshop.no


Som dere sikkert har lagt merke til har jeg nå noen bannere fra Matshop på bloggen. Jeg tenkte det kunne være greit med en norsk nettbutikk som et alternativ til iHerb og Vitacost, siden det nok er noen som synes det blir for komplisert å bestille fra utlandet, pga tollgrenser og slikt. I tillegg kan det jo hende at man vil ha noe raskere enn man kan få det sendt fra USA. For oss som bor i utkantstrøk hjelper det ikke alltid å velge express-levering.

Matshop er en ganske ny aktør på markedet. De startet opp tidligere i år. Matshop importerer fra USA og EU og har et stort utvalg av allergivennlige produkter + mye annet. De garanterer at de har lavest pris blant norske nettbutikker med samme produkter, har som mål å ha størst vareutvalg og garanterer at bestillingen din sendes innen 24 timer. I tillegg har de et bonussystem og du kan tjene penger som affiliate. Nå har jeg ikke vært affiliate så lenge at jeg har fått testet ut systemet, men det høres bra ut.

Som ny affiliate ble jeg tilbudt å få tilsendt noen vareprøver og blogge litt om disse. Det takket jeg selvsagt ja til, så for et par dager siden fikk jeg en pakke med en te og fem forskjellige barer.

             
Yogi Klassisk Kanel Te - Økologisk

En utrolig god, krydret te som minner om chai. Jeg elsker smaken av kanel. Denne blir nok en gjenganger på kalde vinterkvelder. Mye smak i hver te-pose. Jeg bruker krus som tar nesten en liter og smaken ble ikke utvannet med kun en pose.


Go Raw Organic Live Energibar med Spirulina 

Jeg ville virkelig like denne baren, siden den er både rå og organisk og full av bra ingredienser. Men den ble for tørr og smakte overmoden banan med et hint av kokos. Mulig du liker den om du er begeistret for banan eller ikke er så nøye på smaken bare den er sunn, men jeg er opptatt av at det jeg spiser skal smake godt og kommer ikke til å kjøpe den igjen.


Organic Food Bar Vegan

Organisk og rå bar som smaker nøtter og tørket frukt. Dette er mitt favorittmerke blant barer. Konsistenser er herlig klissete og seig. Etter å ha blitt vant med favoritten min, Cinnamon Raisin, så blir denne litt tam i smaken i forhold, men jeg kjøper gjerne denne om Cinnamon Raisin er utsolgt.


Raw Revolution Golden Cashew

Enda en organisk og rå bar som smaker nøtter og tørket frukt. Grei konsistens og smak. Det finnes selvsagt mer spennende smaker enn denne, men den er mer enn godkjent. Et av mine favorittmerker blant barer.


Taste Of Nature Canadian Maple Forest

Veldig god organisk bar med pekan- og paranøtter, rosiner og aprikos. Greit med en bar som har andre nøtter enn mandler og cashew-nøtter til en forandring. Ingen lumske ingredienser. Grei turmat og mellommåltid.


That's it Bar Eple + Pære

Denne smakte forsåvidt greit, selv om jeg savnet litt mer tyggemotstand. Men den inneholder mye karbohydrater og null fett, så den ga meg ingen metthetsfølelse. Siden jeg holder meg til lavkarbo og tåler sukker og frukt veldig dårlig så er ikke dette baren for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...