lørdag 19. juli 2014

5 iHerb-favoritter på badet

Jeg synes det er veldig greit å få tips fra andre bloggere om bra iHerb produkter, så her er noen av mine nyeste favoritter på badet.

Linkene inneholder rabatt-koden min ZUL146, så er du ny kunde hos iHerb vil denne automatisk legge seg i handlevognen din og gi deg $5 i avslag på første bestilling. Husk å bestille for under 200 kroner, så unngår du avgifter. Les gjerne dette først.



Barberingskrem fra Now Foods. Jeg har tidligere brukt Alba Botanica, men denne er mye bedre og veldig drøy i bruk.


Herlig dusjsåpe fra Dr. Woods med olivenolje og sheasmør, med oppfriskende peppermynte-duft. Denne har kun naturlige ingredienser, og kan i følge iHerb brukes både til hele kroppen så vel som til gulvvask og klesvask. Jeg kjøper jumboflaske på nesten en liter, men den finnes i mindre utgave og også i andre varianter.


Shampo og balsam fra Giovanni med peppermynte, rosmarin og eukalyptus. Mange shampoer uten sls skummer dårlig, men denne oppfører seg som vanlig shampo. Balsamen er veldig drøy. Begge deler gir en kjølig prikkende følelse når de masseres godt inn i hodebunnen, og de lukter friskt av peppermynte og eukalyptus.


Bodylotion fra Andalou Naturals med mandarin og vanilje. Denne lukter egentlig litt sukkertøy-aktig, så jeg vil tippe at du enten elsker eller hater den. Lett å smøre inn og føles fuktighetsgivende uten å bli for fet. Og selvfølgelig fri for SLS, parabener og slikt som jeg ikke vil tilføre kroppen min. Finnes også i andre varianter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...